TÁMOGATÓK
Különleges kísérlet Kamarástól!
2009-04-29
Matt Rosenberg exkluzív!
2009-04-26
Szakmai ajánlók, interjúk
2009-04-19
Videóajánlók
2009-04-19
Havas: Engem ide nem hívtak meg!
2009-04-15
Listing: ismeretlen aranybánya?
2009-03-20
Litkai a konferencia dumafelelőse
2009-03-20
Újítás: akadémiai belépő
2009-02-17
Szakmai elismerés karácsonyra
2008-12-25
|
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét. további részletek » |
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében. további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO). további részletek » |

Kamarás Iván - a Magyar Televízióban futó "Mobilvers" sorozat ötletgazdája - különleges digitális művészeti kísérletet hajt végre Hipervers címmel a DigitalFestival-on. 14:45-kor kezdődő élő audiovizuális performance-ában, a Mátrix szellemi atyjának, William Gibson sci-fi pápának "eltűnő" versét adja elő egyidejűleg két nyelven.
2009 január végén a Young & Rubicam bejelentette partneri együttműködését a kansasi VML digitális ügynökséggel, aki így a multinacionális reklámügynökségi hálózat globális digitális partnere lett.
A DigitalFestival-on a SEER® nevű szoftveres mérőeszközét bemutató professzionalista nem csupán Észak-Amerikában veszi át a Young digitális praxisát. A 3 kontinensen több mint 750 fős létszámmal működő VML Digital Network-ben lévő tudást a Y&R Európában és Ázsiában is a szolgáltatásaiba integrálja.
A tavalyi év legnagyobb online akvizíciós szenzációja a Vatera megvásárlása volt. A befektető a dél-afrikai Naspers csoport leányvállalata, a MIH Internet Europe, aki – mivel 2008-ban a lengyel Allegro.pl csoportot is felvásárolta – egyúttal a másik hazai aukciós portál, a TeszVesz tulajdonosa is.
A social network-ökben zajló új típusú kommunikációhoz a márkáknak érteniük kell az online közösségi hálókban lévő embereket, az őket mozgató ösztönöket vagy motíváló tényezőket. Az internet eleve a legintimebb média, ahol a szex az egyik fő belépési ok. A közösségi oldalakon a
részvétel fő szempontja az ismerkedés/kapcsolattartás, ami mögött megintcsak a szex lapul legtöbbször. A marketingesek előtt álló kihívás tehát, hogy hogyan használhatják és generálhatják a „nemek együttműködését” a saját céljaik érdekében.
A Kreatív szaklap év végi összesítő értékelésében 2008 legjobb hazai szakmai eseménye a BrandFestival Digital. Köszönjük a megtisztelő elismerést! 