MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Telt ház és jó hangulat a 2. DigitalFestival-on

2009-05-01 
2009-ben is telt házzal büszkélkedhetünk, de ami ennél sokkal nagyobb öröm nekünk: úgy érezzük, sikerült ebben az embertpróbáló évben egy olyan napot nyújtanunk a résztvevőknek, amelyen fesztelen és inspiratív környezetben tudták ismereteiket bővíteni, és eközben kicsit ki is kapcsolódni, elszakadni az olykor nyomasztó mindennapoktól. A szervezők és a támogatók részéről reméljük, az itt megszerzett muníció sokáig kitart!
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM