MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Listing: ismeretlen aranybánya?

2009-03-20 
A hazai listing – azaz adatbázis-(apró)hirdetés – piac 2008-as bevétele becslések szerint elérte a 3,5 milliárd forintot, ami nagyságrendileg megegyezik a jelenlegi magyarországi keresőmarketing büdzsével, és sokszorosa például az e-mailmarketingének! És mégis: nagyon keveset hallani erről a hirdetési formáról.
Hiánypótló előadást tart tehát a témában a legnagyobb hazai katalógusos keresőt, a Startlapot is vezető, a Sanoma Budapest  Újmédia Divíziójának online lapigazgatója, Szávuly Krisztián.
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent. A SEO segítségével nagymértékben növelhetjük annak az esélyét, hogy a SEO szempontoknak jól megfelelő oldalt a különféle keresők a találati lista élbolyában jelenítik meg. A keresési eredményekből a felhasználók nagyobb eséllyel kattintanak a lista élén szereplő linkekre.
további részletek »
online marketing
Az online marketing, más néven internet(es) marketing, az e-marketing egy fajtája. Az Internet létrejöttének korai éveiben (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig, sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tiszta, átlátható módszertan létezik, amit a marketing szakemberek nagy hatékonysággal használhatnak fel online marketing programok kivitelezésére.
további részletek »
web banner
A web banner, bannerreklám vagy egyszerűen csak banner a World Wide Web-en alkalmazott hirdetési forma, az online marketing egyik eszköze. Nevének eredete az angol banner - azaz lobogó, zászló - szó. A reklámozás területén először az offline hirdetési formák között találkozhattunk bannerekkel, innen vették át a web banner kifejezést, ugyanis a legelső internetes hirdetési formák ilyen szalaghirdetések voltak.
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM