MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Listing: ismeretlen aranybánya?

2009-03-20 
A hazai listing – azaz adatbázis-(apró)hirdetés – piac 2008-as bevétele becslések szerint elérte a 3,5 milliárd forintot, ami nagyságrendileg megegyezik a jelenlegi magyarországi keresőmarketing büdzsével, és sokszorosa például az e-mailmarketingének! És mégis: nagyon keveset hallani erről a hirdetési formáról.
Hiánypótló előadást tart tehát a témában a legnagyobb hazai katalógusos keresőt, a Startlapot is vezető, a Sanoma Budapest  Újmédia Divíziójának online lapigazgatója, Szávuly Krisztián.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM