MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Microsoft hirdetést a linuxworld.com-ra! - Ezt mondja a VML

2009-03-01 
2009 január végén a Young & Rubicam bejelentette partneri együttműködését a kansasi VML digitális ügynökséggel, aki így a multinacionális reklámügynökségi hálózat globális digitális partnere lett. A DigitalFestival-on a SEER® nevű szoftveres mérőeszközét bemutató professzionalista nem csupán Észak-Amerikában veszi át a Young digitális praxisát. A 3 kontinensen több mint 750 fős létszámmal működő VML Digital Network-ben lévő tudást a Y&R Európában és Ázsiában is a szolgáltatásaiba integrálja.
Az előadásban megismeretett webes márkamonitorozó eszköz a véleményvezetők (megmondók) azonosítására és kiválasztására, ökoszisztéma-modellek kiépítésére alkalmas, a promóciós, vírus- és szájreklám-mechanizmusok tervezése, segítése és elemzése céljából.
A SEER® – kiemelten a speciális, “non-mainstream” célcsoportokban – leköveti a promóció hatékonyságát, insight-okat gyűjt, és ez alapján  lehetővé teszi a promóció menedzselése során az üzenetátvitel folyamatos optimalizációját.
Így derülhetett ki például egy konkrét monitorozás eredményeképpen, hogy a Microsoft technológiát reklámozó hirdetést az “ellentábor” által használt Linux portálon érdemes megjeleníteni, amely aztán háromszor hatékonyabb volt, mint átlagosan más felületeken.

szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM