MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Különleges kísérlet Kamarástól!

2009-04-29 
Kamarás Iván - a Magyar Televízióban futó "Mobilvers" sorozat ötletgazdája - különleges digitális művészeti kísérletet hajt végre Hipervers címmel a DigitalFestival-on. 14:45-kor kezdődő élő audiovizuális performance-ában, a Mátrix szellemi atyjának, William Gibson sci-fi pápának "eltűnő" versét adja elő egyidejűleg két nyelven.
(Olvasd tovább!)

Az "Agrippa (holtak könyve)" című 300 soros, fél-önéletrajzi elektronikus vers Gibson 1992-es közös munkájában jelent meg, amelyet Dennis Ashbaugh festőművésszel együtt adtak ki limitált számban gyűjtők számára.

Hírnevét azzal szerezte, hogy a művészeti könyvbe floppin is befűzött vers - ami egyébként az emlékek éteri voltáról szól (és a címét egy fotóalbumról kapta) - csupán egyszer volt lejátszható és olvasható, mert önmegsemmisítő programozással íródott. Ugyanígy: a könyvbe olyan speciális tintával írva került be a vers, amely az első fényrekerüléstől kezdve fokozatosan elhalványul. Akár csak az emlékek.

 

szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM