MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER
ELŐADÓK

Propeller.hu
Pályafutása rádiósként kezdődött: 2000-ben elnyerte az országos Év Diákrádiósa címet. Azóta újságíró lett, webember és a Szegedi Tudományegyetem végzős kommunikáció szakos hallgatója. Munkakörileg a Propeller.hu szerkesztője és a Technet.hu újságírója, de több más online és print lapba is rendszeresen publikál. Webes dolgokkal 6 éve foglalkozik. Részt vett tartalomkezelő-rendszer, valamint online/média stratégia tervezésében, sőt az utóbbi kivitelezésében is. Újabban hangos SÜN! kiáltások között tűnik fel a médiában.
Balogh Csaba Szerkesztő

Amadeus
A zeneiparban eltöltött több éves, változatos munkája után nyergelt át a digitális területre. 2004-2007 között az EMI kiadónál művészeti és marketing igazgatóként a talent management és a stratégiai tervezés is a feladatai közé tartozott. Ezt a tudást jelenlegi cégénél, a KOD Mediánál is kamatoztatni tudja. A mobil közösségépítés (Iping – Megasztár community 2008) és a zenei tartalomszolgáltatás irányítása mellet a Hamu és Gyémánt digitális üzleti lehetőségeinek felkutatásával és kiépítésével is foglalkozik. 2008-tól a MAHASZ Fonogram-bizottság tagja. Saját üzleti projektje, az Amadeus Music & Advertising reklámpiaci zenei koncepciómenedzsmenttel foglalkozik.
Benda Gergely Alapító partner

Semmelweis Egyetem
Digitális bennszülöttnek tartja magát - ám kalandos út vezetett számára a reklámszakmához. Érdeklődése kezdetben a sport világa felé sodorta, ezért is végezte el a tanári diplomája mellé a TF sportmenedzseri szakát, melyet egy marketing diplomával és egy sportmarketing témában szerzett doktori fokozattal is megtoldott. Jelenleg a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar Sportmenedzsment Tanszékének egyetemi adjunktusa. Rengeteget publikál. A Republic Advertising & Branding csapat külsős tagjaként a stratégiai gondolkodást tartja erősségének – az ügynökségnek elsősorban kutatási tevékenységet végez. Aktív szerepet vállalt az „Arany Dió” díj életre hívásában, melynek elsődleges célja a magyar stratégiai gondolkodás innovatív dominanciájának fejlesztése.
Berkes Péter Egyetemi adjunktus

LMP
Vendéglátósból lett kommunikátor, akinek lételeme a fogyasztói párbeszéd. Az Y-generáció tagjaként 10 éve aktív netizen, a Twittert készség szinten használja. PR szakos közgazdászként végzett, pályafutását BTL területen kezdte, a Human Telexnél. Dolgozott az Insomniánál, és külsősként segítette a Repbulic of Art és a Friendly Digital munkáját. Jelenleg pedig az LMP EP kampányának produkciós vezetője. A kezdettől tagja, később irányítója az online kommunikációs teamnek, melynek legkomolyabb munkájában, a +1 kampányban, és a hozzá kapcsolódó vírusvideó elkészítésében is részt vett. A párt ügyei mellett jelenleg saját projektjein dolgozik.
Borissza Kitti Online kommunikációs vezető

Republic Advertising&Branding
Az internet-generáció tagjaként hol máshol kezdhette volna újságírói pályafutását, mint az egyik legnagyobb netes hírportálnál. A FigyelőNet-nél eltöltött idő után a PR és Reklám szakos közgazdász diploma megszerzésével párhuzamosan a reklámszakmába igazolt. A Republic Advertising&Branding szövegírójaként az utóbbi 2 évben olyan projektekben vállalt kreatív és szövegírói szerepet, mint a K&H második arculatváltása, a HelloRepublic blog és közösség létrehozása, a Nagy Britmánia, az ittvan.org társadalmi célú kezdeményezései, a Park! Projekt vagy a méhnyakrák elleni kampány felépítése. Mindegyik projekt esetében a lehető legnagyobb figyelmet fordítva az internetes megjelenésekre. A kezdetektől fogva a DigitalFestival munkatársa, a kreatívcsapat tagja.
Budavári Dóra Copywriter

Li Edelkoort’s Trend Union
Trend tanácsadó és trend szakértő, és ez nem csak átlagon felüli hozzáértést feltételez: Dávidházy Panninak a hobbija egyben a szakmája. A Londoni Egyetem Bölcsészkari diplomája után 3 évet töltött Párizsban a Studio Bercot továbbképzésén, valamint a Trend Union, a Nina Ricci és a The S.Wauchob cégeknél. Később New Yorkba költözött, hogy a Donna Karan divatszerkesztője, majd az Edelkoort Inc. trend tanácsadója legyen. Jelenleg immár 3 éve Budapesten dolgozik, és élvezi az itteni életet. Gyakran működik közre divattanácsadóként, emellett a Li Edelkoort’s Trend Union magyarországi képviselője.
Dávidházy Panni Trend szakértő

EOS INSTITUTE
Orvosszakértő, hagyományos és online megvalósítású egészségügyi projektek fejlesztője és gyártója, cégvezető. 2000 óta egészségügyi szolgáltatásokat is nyújtó cégének egyik alapítója és vezetője. 2002-ben berobbant a máig példanélküli Orgazmus Szerviz Klinikával, ahol az általa kidolgozott, gyógyszermentes Orvosi Gyakorlati Szexológia alapján gyógyítottak sikerrel. 2006 végén megjelent szexológai ismeretterjesztő és tanácsadó könyve, klinikáját pedig az előjegyzésben várakozók tiltakozása ellenére bezárta. Jelenleg orvosi és adult orvosszexológiai online-weboldalainak befejezésén dolgozik. “Ahhoz, hogy időben sikerüljön megszerezni a szex gyakorlatát és megérteni valódi jelentőségét, kísérletezni és tapasztalni érdemes.”
Dr. Tóth Emese Ügyvezető, orvos

Republic Group
Fabricius Gábor 1975-ben született Budapesten. Bölcsészeti tanulmányok és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem két éve után 2001-ben Londonba költözött. Az Egyesült Királyságban élt évekig, ahol Mike Figgis, filmrendező (Las Vegas, végállomás, Az ártatlanság elvesztése), Patricia Austin, esztéta (The Art Audience as User, Trendmania) és Andy Haslam, designer tanítványa volt. A Central Saint Martins Collage-ban Masters of Arts diplomát szerzett 2004-ben. Korábban képzőművészettel és zenével foglalkozott, több zenekar tagja volt billentyűsként, majd 1998-tól kezdve az ötlet-ipar egyik meghatározó szereplőjévé vált, a Republic Group kreatívigazgatója. Számos társadalmi célú és civil kampány, reklámfilm, videoklipp, rövidfilm, print és blog publicisztika, filmes, zenei és más kreatívegyüttműködés fűződik a nevéhez. Több civil kezdeményezésben és társadalmi projektben vett részt, az ittvan.org társadalmi célú alapítvány egyik létrehozója. 2007-től kezdve média és vizuális kommunikáció elméletet tanít. Több szakmai díj mellett 2000-ben „Tánc” című filmjét és koncepcióját Cannes Golden Media Lion-nal nemzetközi zsűri, 2008-ban multikulturális tevékenységét a British Council díjazta.
Fabricius Gábor Kreatívigazgató

Semmelweis Innovations
Innovációmenedzsmenttel foglalkozó szakember. Többek között a Semmelweis Innovations számára végez technológia értékelést. Továbbá technológiaintenzív új kisvállalkozások üzletfejlsztésében közreműködik tanácsadóként. Saját vállalkozása - az Algernon - keretében több sikeres innovációs projektet valósított meg. Az Algernon kutatócsapata 2007-ben a Valdeal innovációs pályázatán díjat nyert a hirdetési célcsoportok online felismerését segítő projektjével. Szabadidejében táncol, alkot vagy az erdőt járja.
Fejér Péter Innovációmenedzser

független
Képzőművészeti tanulmányainak befejeztével egy Expressz hirdetés útján került a Young & Rubicam-hez. Később a budapesti majd a genfi Saatchi & Saatchi-nál töltött 8 évet művészeti vezetőként. A Kirowskinál szeretett bele az on-line kommunikációba, 2005-ben részt vett a Laboratory Ideas elindításában. 2008 nyara óta szabadúszó, a Magyar Tervezőgrafikusok és Tipográfusok Társaságának tagja. Művészeti projektjei mellett többek között cégek teljes arculatának kialakításával foglalkozik.
Fodor Gergely Tervezőgrafikus

Beiersdorf
A Közgáz elvégzése után, több kitérővel, a Beiersdorf Kft.-nél köt ki, ahol azóta is éli a marketingesek pörgős életét. A nagy múltú NIVEA márka egyes termékcsoportjait menedzseli, mint ahogyan a brand teljes online kommunikációjának koordinálását is végzi. A kezdetekben nagy lelkesedéssel vetette bele magát a számára tökéletesen új terepnek számító digitális média világába, amit azóta is nagyon szeret és nagyon tanul. Az elmúlt másfél évben próbált hozzájárulni ahhoz, hogy a NIVEA a megszokott tv-print-outdoor megoldások mellett minél többször kommunikáljon fogyasztóival az digitális médián keresztül is.
Gábos Anna Termékmenedzser

Esclin Syndo menedzsment
Gát Anna szépíró, dramaturg, forgatókönyvíró, végzettsége szerint esztéta. Az írás mellett PR-ral foglalkozik: ő volt az ARGO c. film sajtósa, projekteket vitt a Viasat3-nál, illetve függetlenként részt vett különböző zenei, filmes, tv-s projektek népszerűsítésében, gyártásában. 2005 óta a Wan2 magazin munkatársa, az Instant Karma c. rovat vezetője. Előbb a Multikolor, majd 2007-től az Esclin Syndo zenekar menedzsere, sajtósa. Elsősorban az online információ-szétszórással, közönségtoborzással, image- és bázis-építéssel foglalkozik, illetve azzal, hogyan lehet ma egy művésznek „nulláról kezdeni”, és pontosan milyen okokból könnyebb ez az internet korában. 2009 szeptemberétől az ELTE Kommunikáció Tanszékén fog tanítani.
Gát Anna Szakértő

Vatera.hu Kft.
Informatikus mérnök. 1996 óta foglalkozik internetes projektekkel, tartalomfejlesztéssel, on-line marketinggel. Kezdetben piacvezető internet szolgáltatóknál, tanácsadóknál (Euroweb, Carnation, Axelero, később T-Online) dolgozott, eleinte fejlesztőként, majd középvezetői, tanácsadói poszton. 2000-től VICTORINET néven alapított hálózati fejlesztésekkel, valamint on-line marketinggel foglalkozó céget. 2005-től a Vatera.hu Kft. ügyvezetői posztját tölti be. A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK) elnökségi tagja.
Gerő Viktor Ügyvezető igazgató

EMI Music Publishing
Számos cég alapításában vett részt a hanglemezkiadástól (WeAST, Human Telex, 1GRecords) a managementig, szervezett itthon és külföldön koncerteket, turnékat hazai és külföldi együtteseknek (pl. Nirvana), fesztiválokat, dolgozott tudósítóként az MTV-nek, de még lemezborítót is tervezett, amellyel elnyerte az év hazai lemezborítója díjat. Rövid kitérő (a Magyar Narancsot kiadó Kozmopolisz Rt. vezérigazgatója) és kaland után (Tilos Rádió) 1997-ben zeneműkiadóját megvette az EMI Music Publishing, ahol azóta is ügyvezető. Mint a Zeneműkiadók Szövetségének társ-elnöke, a Közép- és Kelet-Európai Zeneműkiadók Konferenciájának egyik alapítója és társ-szervezője, valamint a Zeneműkiadók Nemzetközi Szövetségének Könnyűzenei Irodájának egyetlen régiós tagja tevékenyen hozzájárult a hazai és a környező országok zeneműkiadásának kialakításához és normalizálásához.
György Péter Ügyvezető

HelloFM
Karányi Dani 2002 óta tevékenykedik aktívan a magyar és nemzetközi elektronikus zenei életben. 2006-2008-ig a CLS Music kiadó művészeti vezető asszisztense és digital content managere, majd 2008 szeptemberében megalapítja a Friendly Digital Advertising online reklámügynökséget társával, Mátrai Mikivel. A cég megalakulása óta többek közt a Microsoft, az HBO és az EON online kreatív kampányait dolgozta ki és kivitelezte. A közösségeken alapuló új marketing stratégiájuk, a kreatív és technológiai megoldásaiknak köszöngetően jelenleg is több nemzetközi márka kampányán dolgoznak. 2009-ben társaival elindította Magyarországon az első valódi közösségi online rádiót, a HelloFM-et.
Karányi Dániel Alapító

Microsoft CEE
Brian Kealy, a Microsoft közép-kelet-európai online marketing és PR igazgatója. A digitális kommunikáció szakértője, feladata, hogy a jelenlegi, különböző preferenciákkal rendelkező Windows Live és MSN ügyfelek márkahűségét folyamatosan növelje, valamint a 161 milliós felhasználói számot tovább bővítse. Állandó kreatív ötleteivel irányítja munkatársait, hogy célja szerint a Microsoft legyen az elsőszámű online kommunikációs szolgáltató a régióban. Korábban egy digitális ügynökségnél is dolgozott, és 6 évig a Walt Disneynél szerzett tapasztalatokat a digitális marketing területén.
Kealy Brian Consumer Marketing and PR Manager

UPC Broadband
Az egyik legismertebb televíziós szakember a digitális kommunikáció és az új média területén. A UPC Broadband TV produkciós alelnöke a karrierjét a BBC Interaktív TV részlegének alapító tagjaként kezdte, majd a Carlton Televíziónál folytatta, ahol design és produkciós vezető, valamint kreatív igazgató volt. A UPC-hez való csatlakozása előtt a UPC testvérvállalataként működő Chellomedia-hoz tartozó iTV és eTV ügyvezető igazgatója volt. Jelenleg Hollandiában él feleségével és két gyermekével.
Kearney Andrew TV produkciós alelnök

One on One Kommunikáció,
Marketing és Média
Végzettségét tekintve üzleti kommunikátor, az ország első professzionális kommunikációs felsőoktatási intézményében, a Budapesti Kommunikációs Főiskola első induló évfolyamán végzett. Ezt követően a Samling Kft. menedzsment, vállalatirányítás és kríziskommunikáció tréningjét végezte el. Több mint hat éves, országos szintű napilapoknál eltöltött újságírói múlttal(Magyar Nemzet, Nemzeti Sport, Népszava), széles körű és aktív médiakapcsolatokkal rendelkező, jelenleg mellékállásban szabadúszó újságíróként tevékenykedő szakember. A PR és sajtókapcsolatok terén hat éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Sajtókapcsolati és kommunikációs menedzserként két évet töltött a régió vezető kommunikációs ügynökségénél. Munkáját olyan világcégek sikeres kiszolgálása fémjelzi, mint az IBM, az Intel, a Scania vagy a GE csoport outsourcing leányvállalata a Genpact. Jelenleg 2007-ben alapított kommunikációs tanácsadó cégét, a One on One Kommunikációt vezeti.
Kovács G. János Ügyvezető, Újságíró

VML
Camille a kansas-i egyetemen végzett, majd 1999-ben lépett be a VML-hez, ahol a Sprinz és H&R Block-kal foglalkozott, majd kis kitérő után 2002-től ismét a VML-nél dolgozott a Colgate-Palmolive online sikereiért, majd részt vett a WPP online rebrandingjében is. A Digital Insights csoport vezetőjeként a csapattal együtt fejleszti a social monitoring rendszert, a SEER-t, és feladatai közé tartozik a social media és az aktív szórakozás összekapcsolása olyan partnerekkel, mint a Microsoft, a Mattel, az AMC Entertainment, a Colgate és még sok más gyógyszeripari cég is.
Lauer Camille Director of Digital Insights

Comedy Central
Többszörös Bonbon díjas, egyszeres Karinthy-gyűrűs humorista (végzettségét tekintve jogász). A Comedy Central és a Dumaszínház főszerkesztője. A hazai stand-up mozgalom egyik alapítója, a Rádiókabaré konferansziéja, több lap rendszeres publicistája, koca forgatókönyvíró. Néhány könyv szerzője. hogy csak a legutóbbit említsük, itt van például A föld kilencvenkilenc legkevésbé ismert csodája. Nehéz róla megnyerő fényképet készíteni.
Litkai Gergely Főszerkesztő

VOLT
A VOLT Produkció ügyvezető igazgatója és a Sziget Szervezőiroda egyik vezetője. 19 évesen alapította a soproni VOLT Fesztivált, amely mára Magyarország egyik legjelentősebb fesztiváljává nőtte ki magát. Ugyancsak többek között az ő nevéhez fűződik a 2007. óta Zamárdiban megrendezésre kerülő Balaton Sound fesztivál ötlete és megalapítása - amely esemény ma már hazánk másik legnagyobb zenei eseménye. E fesztiváloknak társával együtt máig ő a főszervezője. Hét éven át ugyancsak főszervezőként jegyezte a Budapest Parádé című rendezvénysorozatot, illetve a Hysteria szilveszteri fesztivált, valamint az Aerocafé programot. Fesztiválszervezés mellett merchandising-vállalkozást vezet, amely keretében kizárólagos forgalmazója többek között a Sziget, a VOLT, a Balaton Sound, az LGT zenekar és a Macskafogó termékeinek. Jelenleg többek között a Páneurópai Piknik 20. évfordulójának ünnepi eseményeire készül és albumot szerkeszt a rendszerváltás legfontosabb pillanatairól. 35 éves, van egy 2 éves kisfia.
Lobenwein Norbert Fesztiváligazgató

21 Idea
Több mint egy évtizede foglalkozik stratégiai marketinggel és marketing kommunikációval. Korábban többek között a Garrison Group vezető tanácsadójaként és az Arcus Interactive stratégiai igazgatójaként tevékenykedett, melynek során olyan ügyfelekkel dolgozott, mint például az OTP, az IKEA, a Coca Cola, a Procter & Gamble, a BMW, a Szépművészeti Múzeum, a Művészetek Palotája vagy a Magyar Turizmus Zrt. Város és ország-marketinggel majd’ egy évtizede foglalkozik. A 2008. decemberében megjelenő „Instead of Advertising” című könyv szerzője. Jelenleg a nemrégiben létrejött 21 Idea (melynek keretében a modern, 21. századi város és desztináció marketingre szakosodott 21 CityBrands is működik) cég stratégiai igazgatói pozícióját tölti be.
Mányai Csaba Stratégiai igazgató

Pepsi
Mikola Tamás élelmiszeripari-marketing, majd közgazdász végzettséget is szerzett. 10 éve foglakozik brand marketinggel. Karrierjét a Bestfoodsnál kezdte, 4 évet dolgozott az Unilevernél, majd a Krafthoz igazolt. 2006 óta dolgozik a Pepsinél, ahol a szénsavas kategóriát menedzseli. A tavalyi, nagy sikerű Mikulás vírusvideó projectvezetője volt.
Mikola Tamás Senior Brand Manager of Carbonated Soft Drinks

Microsoft Magyarország
2003 és 2008 között a Microsoft Office termékcsalád online marketing manager munkakörben dolgozott, 2008 óta immár egy picit más vonalon, az Xbox 360 és a Microsoft Hardware termékek hazai online kommunikációjáért és felületeiért felel.
Moldova György Dávid Online Marketing Manager

Értéktőzsde Zrt.
Pittner Ferenc szó szerint a számok embere. A Budapesti Értéktőzsde Zrt. Informatikai és Üzemeltetési vezérigazgató-helyettese az Informatikai Fejlesztési Igazgatói székből került mostani posztjába. Hozzá tartozik a kereskedési és IT üzemeltetési terület is. A szoftverfejlesztések és az informatikai üzemeltetés szakembere 2003-ban elvégezte a MBA-t, és elnyerte a Budapesti Műszaki Egyetem Infokommunikációs díját.
Pittner Ferenc Vezérigazgató-helyettes

Google Inc., EMEA
Az elmúlt tizenöt évben Andrew a marketing széles skáláján dolgozott, a reklámtól a salesig, főleg az utazási szektorban. Karrierjét a Thomson Travelnél kezdte, ahol a cég tengerparti és repülő-útjainak specialistája volt. Az London Business Schoolon elvégzett MBA diploma és a vezető amerikai sales- és marketingtanácsadó, a ZS Associatesnél szerzett konzultációs tapasztalatok után csatlakozott a Le Meridien hotellánchoz. Itt ő irányította a cég online tevékenységét. Miután a Le Meridient sikeresen eladták a Starwood Hotels and Resorts-nak, Andrew csatlakozott a londoni Google Inc.-hoz. Először az EMEA ipari marketing vezetője lett, most pedig a Közép-és Kelet-Európa, a Közel-Kelet és az afrikai piac utazási vezetője. Továbbá Cambridge-ben földrajz diplomát is szerzett.
Pozniak Andrew Head of Travel

AdsoftheWorld.com
Az AdsoftheWorld.com nemzetközi reklám közösségi oldal és a 7Field Közép-Európában aktív reklámügynökség alapítója. Miután Kínában érettségizett az Orosz nagykövetségen, Budapesten a Könnyűipari műszaki főiskolán és az Iparművészeti Egyetemen folytatta tanulmányait. Budapesten a GE-Tungsramnál és Coca-Colánál dolgozott évekig. Később Bahrain-ben többek között a McCann és JWT reklámügynökségeknél, mint art direktor és kreatívigazgató tevékenykedett.
Raszl Iván Alapító, szerkesztő

Big Spaceship
A szórakoztatóiparban és digitális kommunikáció világában épített változatos karrier után csatlakozott a Big Spaceship ügynökséghez. Az azt megelőző négy évben Amerika egyik legnagyobb digitális ügynökségnél, az Organicnál vezette a média és marketing részleget. Az előtt a a Sony Pictures-nél dolgozott, ahol a filmek marketingstratégiájáért volt felelős. Korábban az úttörőnek számító internetes ügynökségnél, a ThoughtBubble-nél, több mint 300 kampányt vezetett olyan ügyfelekkel, mint a Sony Pictures, a 20th Century Fox, a Martha Stewart Living Omnimedia, a Bank of America, a Bose és a Choice Hotels. Széleskörű tudása az üzleti stratégiától a kreatívfejlesztésig, a médiatervezéstől a közösségi médiáig terjed. A digitális marketing mellett Matt forgatókönyvíróként is közreműködött az Emmy-díjra jelölt Titusban és a gyerekeknek szánt Recess animációs sorozatban is.
Rosenberg Matt Executive Vice President Client Engagement

Neo Interactive
Üzleti kommunikátor, közgazdász. Pályáját 6 évvel ezelőtt, egy fiatalokra specializálódott kiadónál kezdte, ahol felépítette a 14-21 éves korosztály elérését szolgáló első online oktatási-tematikus médiaportfóliót. 2006-tól rendszeresen oktatott felnőttképzéseken, főiskolán. 2007-ben elindította a Reklámakadémia mesterkurzust, és részt vett több szakmai képzés szervezésében. Az online kommunikáció iránti elkötelezettséggel, 2007-ben csatlakozott a Neo Interactive-hoz, 2008-tól pedig az ügynökség content üzletágának felelőse. 2009-ben társszerkesztője és szerzője az Arculat és identitás című, magyar arculatterveket feldolgozó tanulmánykötetnek. A Műszaki Egyetem végzős MBA hallgatója.
Sáfrány Zsuzsanna Head of Content

ITHAKA
Szociológus, az internet, média és telekommunikáció területén kutatással és tanácsadással foglalkozó ITHAKA ügyvezető igazgatója. 2004-2006 között az Ifjúságkutató Intézet kutatója, a World Internet Project magyarországi kutatócsoportjának tagja. 2000-ben a University of Westminster, 2004-ben az Indiana University ösztöndíjas kutatója volt. Rendszeresen tart egyetemi kurzusokat. A tizenéves korosztály életstílusát, fogyasztási szokásait, attitűdjeit vizsgáló Fanta Trendriportok szerzője. 2007-ben Junior Prima Primissima díjas.
Ságvári Bence Ügyvezető igazgató

Neo Interactive
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. A neo szakmai szerepvállalásának céljával olyan projektek ötletgazdája, mint pl. a Médiapédia.hu, a Digitális Média Tények Könyve, az Internetgalaxis.com vagy a Reklámporta.hu. 2008-tól társalapítóként és társszervezőként vesz részt a DigitalFestival létrehozásában.
Soós Gergely Ügyvezető igazgató

Coca-Cola Magyarország
A Coca-Cola Magyarország médiaigazgatója zökkenőmentes karriert tudhat a háta mögött. A Közgazdaságtudományi Egyetemen vezetés-szervezés szakirányon végzett, innen egyenes út vezetett a Coca-Cola-hoz, ahol 2001 óta média területen dolgozik. Az elmúlt évek során egyedülálló tapasztalatra tett szert a vállalati online és offline médiakommunikáció terén, jelenleg három ország, Csehország, Magyarország és Szlovákia média megjelenéseit irányítja.
Spielmann Katalin Médiaigazgató

Bookline Nyrt.
Starcz Ákos - 32 éves, közgazdász. Pályáját az IE-New York Brokernél, junior elemzőként kezdi, majd 2001 és 2007 között az Inter-Európa Bank ebusiness és befektetési üzletágain dolgozik. 2005-től az ebusiness terület vezetője, 2006-tól az összevont két terület üzletágvezetője. Nevéhez fűződik az egyik legsikeresebb online brókeri szolgáltatás, az eBroker elindítása. Operatív vezetőként részt vesz az Inter-Európa Bank és a CIB Bank 2007-es fúziójában. 2008-tól a CIB Bank befektetési területét irányítja. 2008 őszén csatlakozik a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. csapatához, mint üzletfejlesztési igazgató. 2009-től a médiacsoport többségi tulajdonában lévő Bookline.hu Nyrt. vezérigazgatója. Rendszeres meghívott előadó több hazai főiskolán és egyetemen.
Starcz Ákos Vezérigazgató

Pannon
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing szakán végzett 1999-ben. Egy rövid ideig tartó on-line kitérő után 2000 februárja óta dolgozik a Pannonnál. Az eltelt évek alatt számos pozíciót betöltött, mindvégig adat alapú és internetes szolgáltatásokkal, valamint ezen szolgáltatásokhoz kapcsolódó üzletfejlesztéssel foglalkozva. 2008 szeptembere óta a Mobil Multimédia területet vezeti. Először 1994-ben került kapcsolatba az Internettel, és azóta is a megszállottja. Nős, két kisgyermek édesapja.
Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia

Sanoma Budapest
Karrierjét marketing területen kezdte és folyamatosan specializálódott az online kommunikáció és elektronikus média területeire. A T-Online-nál eltöltött 5 évet követően (online kommunikáció és értékesítés, webes szolgáltatások, T-Online.hu, G-Portál, Videa, Freemail) 2006 végén csatlakozott a Sanoma Budapest Újmédia-divíziójához mint lapigazgató. Meglévő termékek irányítása mellett (jelenleg Startlap, Profession, Citromail, StoryOnline, TV24, Cosmopolitan) üzletfejlesztésben és nemzetközi együttműködések kialakításában is részt vesz.
Szávuly Krisztián Internet lapigazgató

GlaxoSmithKline
Elsősorban gyógyszeripari cégek számára végez online marketing tanácsadói tevékenységet. Végzettségét tekintve gazdasági mérnök, valamint 2007-ben szerezte meg felsőfokú e-business menedzseri oklevelét, de az internettel, gyógyszeripari online kommunikációval már 2002 óta foglalkozik. A gyógyszeriparban pedig már több mint másfél évtizede dolgozik. A vényköteles gyógyszerek promóciója igen szabályozott keretek között mozog, beleértve az orvosi és a betegkommunikációt is. Ennek internetes megoldásain dolgozik együtt a cégekkel. Férjével két szép gyermeket nevelnek, kislányuk 10 éves, kisfiuk pedig júliusban tölti be 5. életévét.
Szilágyi Mónika Internet szakértő

Kirowski
Eredetileg építész (1993 BME). Néhány a szakmában eltöltött év után 1996-ban barátaival megalapítja a kirowski-t, mely rövid idő alatt a magyar online reklámkészítés egyik meghatározó szereplőjévé válik. A cég munkájában eleinte grafikusként, majd 2002-től kreatív igazgatóként vesz részt. Két gyermeke van, egy 12 éves lány és egy 10 éves fiú.
Tompa Balázs Kreatív igazgató

Kutyasuli.hu
2003-ban az IBS-en diplomázott marketing szakos közgazdászként, majd álmai megvalósításába kezdett egy kutyás vállalkozás formájában. Az első években szinte csak szakmai kutatással, fejlesztéssel foglalkoztak, a megélhetés másodlagos volt. Miután kutyaiskolájukon kidolgoztak egy saját módszert, amellyel átütő sikereket értek el, a vállalkozás gazdasági oldala is egyre nagyobb hangsúlyt kapott. A kutyájával elért eredmények után most a vállalkozás gazdasági sikereit és módszerük világszintű elterjesztését tekinti kihívásnak. Időközben egy kutyás webáruházat is elindított, és több könyv kiadásáért is felelős. A marketinget kifejezetten szereti, a pénzügyes dolgokat ha tehetné, átadná másnak... Eddig egyetlen magyarként, a YouTube-on hetekig a letöltési top10-ben szerepelt az általuk készített kutyás vírusvideó.
Vámosi-Nagy Nóra alapító

Iko New Media
Közgazdász. 1993-ban került kapcsolatba a média világával, részt vett a Postabank Sajtó Holding felépítésében és irányításában, ahol 36 különböző kiadvánnyal és egy budapesti rádióval dolgozott. Később internetes területre igazolt, az online médiatervezéssel és -vásárlással foglalkozó OTL (On The Line Kft) ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. 2003-tól a Magyar Televízió Rt. kereskedelmi igazgatóságát irányította, majd 2004-ben az IKO MEDIA GROUP-hoz és az IKO Telekom Media Holdinghoz csatlakozott.
Vidus Ildikó Ügyvezető igazgató

Habostorta
1995-ben diplomázott az Art Institute of Philadelphia művészeti főiskolán, majd 1999-ben a budapesti International Business School-ban szerez közgazdász végzettséget. 1996 óta foglalkozik online projektekkel, 1998-ban az Origo egyik első projekt manager munkatársa. 2000-ben a Habostorta.hu alapítója és résztulajdonosa. 2006-ban az irányítása alatt zajlott le a Habostorta csoport eladása német befektetőnek, illetve ezévben állította át sikeresen előfizetéses üzleti modellre Magyarország piacvezető társkeresőjét, a Randivonalat is. 2008-ban elindította az első hazai online vásárlói közösséget, a Brands.hu-t
Weiler Péter Ügyvezető igazgató

Omnicom Media Group
Az ELTE természettudományi és bölcsész kara után Angliában folytatja: középiskolában tanít egy ideig, majd itthon fordítóként és nyelvtanárként tevékenykedik. 2001-ben csatlakozik az OMD médiaügynökség gyorsan növekvő csapatához, annak is digitális divíziójához. 2005-től az OMD Digital igazgatója, 2006-tól – a PHD megalakulása után – már az Omnicom Media Group (OMG) digitális médiáért felelős vezetője mind a mai napig. Az elmúlt évek során számtalan hirdetővel és több száz márkával dolgozott, számtalan média innováció fűződik a nevéhez, rendszeres előadó hazai és nemzetközi konferenciákon.
Weisz Attila Head of Digital

Velvet.hu
Zappe Gábor a magyar oktatási rendszer csődje, illetve bizonyítványa, ezért iskolai végzettségéről nem nyilatkozik, de különböző Feneketlen-tó környéki gimnáziumokban végül magántanulóként érettségi bizonyítványt szerzett. 17 éves kora óta dolgozik, volt vásározó, könyv- és sorsjegyárus, 1994 óta újságíró, dolgozott a Népszavánál, a Blikknél, a Magyar Hírlapnál, 2000 júliusában lett indexes, ahol a főszerkesztő-helyettességig vitte, a cégcsoport bulvárkiadványának, a Velvet.hu-nak 2006 augusztusa óta a főszerkesztője. Szereti a gyerekeit, van egy kutyája is, és utálja a várost.
Zappe Gábor Főszerkesztő

Myspace.com CEE
A 32 éves berlini Stefan már 8 éve az online marketing területén dolgozik. A T-Online portálok termék- és nemzetközi key account managereként gyűjtött tapasztalatokat, mielőtt csatlakozott a MySpace csapatához. 2 éve foglalkozik a több mint 220 millió regisztrált felhasználóval rendelkező cég online marketingjével. Németország, a Benelux államok, Franciaország és a CEE országok sales tevékenysége mellett a felhasználók hűségének növelése és új tagok toborzása a feladata.
Zilch Stefan Sales Director
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM