TÁMOGATÓK
GRÉMIUM
Republic Advertising & Branding |
A Republic of Art ügyvezető igazgatója. A világ elsőszámú márkatanácsadója, a Siegel and Gale megkeresése után, elsők között kezdett el Magyarországon tudatos stratégiai márkaépítéssel foglalkozni. 2003-ban létrehozója, majd elnöke Közép-Európa legnagyobb márkaépítéssel foglalkozó szakmai találkozójának, a BrandFestivalnak, 2008-ban pedig, társalapítóként, a DigitalFestivalnak. Az általa vezetett ügynökség az évek során olyan brandekkel működött együtt, mint a Coca Cola, a GSK vagy a K&H, saját projetjeik közt van például a Nagy Britmánia. A cég saját, naponta frissülő kreatív blogot tart fenn. |
|
|
Barna Tamás Ügyvezető igazgató |
UPC |
Grósz Judit a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, majd ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-en végezte szakmai gyakorlatát. Itthoni pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte Account executive munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. Marketingvezetője lett. 2000 óta a UPC Magyarország Kft. csapatát erősíti, ahol a marketingben szerzett sokéves tapasztalatát kamatoztatva 2003. novemberétől országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vesz részt a társaság munkájában. |
|
|
Grósz Judit Marketing és értékesítési igazgató |
Pannon |
A Liszt Ferenc Zeneakadémia után váltott az üzleti tanulmányokra, és a Külkeren eltöltött évek után Angliában szerzett MBA diplomát.1994 óta foglalkozik marketinggel, akkor a Procter&Gamble-nél nyert betekintést a branding világába, ‘95-től pedig a telekommunikáció területén dolgozik. Megfordult a UPC-nél, majd a Tele2-nél is. 2007 óta a Pannonnál segíti a cég fejlődését. Idén nevezték ki internetszolgáltatási vezérigazgató-helyettessé. A fotózás megszállottja. |
|
|
Laczkó Tóth Gergely Internetszolgáltatási |
Blogter |
A Blogter.hu-t, Videobomb.hu-t és Mommo.hu-t kifejlesztő Blogter Kft. (2005) alapító tulajdonosa és ügyvezetője. Web 2.0-s szakmai műhelyként számos internetes médium szolgáltatását készítette, például: Népszabadság Blog (NOL), Magyar Reklámszövetség reklámkonferenciája, HVG Golden Blog. Korábban a TEXTlab Kft. vezetőjeként szövegbányászati technológiát szállított nagyvállalatok számára. Előzőleg a TELNET Magyarország Rt. produkciós igazgatójaként (2001-02) a Stop! portál szerkesztőségét és tartalmát irányította. Televíziós producerként (1996-2002) a vezetése alatt több száz ismeretterjesztő tévéműsor készült: a Delta (MTV) és a Jövőnéző (TV3) sorozatcímek alatt. Dolgozott még belpolitikai újságíróként a Magyar Távirati Irodánál (1995-96). Egyetemi tanulmányait a JATE médiaszakon végezte el 2002-ben. |
|
|
Miskolczy Csaba (Prospero) Ügyvezető igazgató |
Neo Interactive |
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. A neo szakmai szerepvállalásának céljával olyan projektek ötletgazdája, mint pl. a Médiapédia.hu, a Digitális Média Tények Könyve, az Internetgalaxis.com vagy a Reklámporta.hu. 2008-tól társalapítóként és társszervezőként vesz részt a DigitalFestival létrehozásában. |
|
|
Soós Gergely Ügyvezető igazgató |
Coca-Cola Magyarország |
A Coca-Cola Magyarország médiaigazgatója zökkenőmentes karriert tudhat a háta mögött. A Közgazdaságtudományi Egyetemen vezetés-szervezés szakirányon végzett, innen egyenes út vezetett a Coca-Cola-hoz, ahol 2001 óta média területen dolgozik. Az elmúlt évek során egyedülálló tapasztalatra tett szert a vállalati online és offline médiakommunikáció terén, jelenleg három ország, Csehország, Magyarország és Szlovákia média megjelenéseit irányítja. |
|
|
Spielmann Katalin Médiaigazgató |
Sanoma Budapest |
Karrierjét marketing területen kezdte és folyamatosan specializálódott az online kommunikáció és elektronikus média területeire. A T-Online-nál eltöltött 5 évet követően (online kommunikáció és értékesítés, webes szolgáltatások, T-Online.hu, G-Portál, Videa, Freemail) 2006 végén csatlakozott a Sanoma Budapest Újmédia-divíziójához mint lapigazgató. Meglévő termékek irányítása mellett (jelenleg Startlap, Profession, Citromail, StoryOnline, TV24, Cosmopolitan) üzletfejlesztésben és nemzetközi együttműködések kialakításában is részt vesz. |
|
|
Szávuly Krisztián Internet lapigazgató |
Iko New Media |
Közgazdász. 1993-ban került kapcsolatba a média világával, részt vett a Postabank Sajtó Holding felépítésében és irányításában, ahol 36 különböző kiadvánnyal és egy budapesti rádióval dolgozott. Később internetes területre igazolt, az online médiatervezéssel és -vásárlással foglalkozó OTL (On The Line Kft) ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. 2003-tól a Magyar Televízió Rt. kereskedelmi igazgatóságát irányította, majd 2004-ben az IKO MEDIA GROUP-hoz és az IKO Telekom Media Holdinghoz csatlakozott. |
|
|
Vidus Ildikó Ügyvezető igazgató |