GRÉMIUM

MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER
GRÉMIUM

Republic Advertising & Branding
A Republic of Art ügyvezető igazgatója. A világ elsőszámú márkatanácsadója, a Siegel and Gale megkeresése után, elsők között kezdett el Magyarországon tudatos stratégiai márkaépítéssel foglalkozni. 2003-ban létrehozója, majd elnöke Közép-Európa legnagyobb márkaépítéssel foglalkozó szakmai találkozójának, a BrandFestivalnak, 2008-ban pedig, társalapítóként, a DigitalFestivalnak. Az általa vezetett ügynökség az évek során olyan brandekkel működött együtt, mint a Coca Cola, a GSK vagy a K&H, saját projetjeik közt van például a Nagy Britmánia. A cég saját, naponta frissülő kreatív blogot tart fenn.
Barna Tamás Ügyvezető igazgató

UPC
Grósz Judit a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing szakos közgazdászként, majd ezt később MBA végzettséggel egészítette ki. Tanulmányai alatt Franciaországban is megfordult, ahol a párizsi Galérie Lafayette-en végezte szakmai gyakorlatát. Itthoni pályafutását a Publicis FCB-nél kezdte Account executive munkakörben, majd a HVG Kiadói Rt. Marketingvezetője lett. 2000 óta a UPC Magyarország Kft. csapatát erősíti, ahol a marketingben szerzett sokéves tapasztalatát kamatoztatva 2003. novemberétől országos marketing és értékesítési executive igazgatóként vesz részt a társaság munkájában.
Grósz Judit Marketing és értékesítési igazgató

Pannon
A Liszt Ferenc Zeneakadémia után váltott az üzleti tanulmányokra, és a Külkeren eltöltött évek után Angliában szerzett MBA diplomát.1994 óta foglalkozik marketinggel, akkor a Procter&Gamble-nél nyert betekintést a branding világába, ‘95-től pedig a telekommunikáció területén dolgozik. Megfordult a UPC-nél, majd a Tele2-nél is. 2007 óta a Pannonnál segíti a cég fejlődését. Idén nevezték ki internetszolgáltatási vezérigazgató-helyettessé. A fotózás megszállottja.
Laczkó Tóth Gergely Internetszolgáltatási

Blogter
A Blogter.hu-t, Videobomb.hu-t és Mommo.hu-t kifejlesztő Blogter Kft. (2005) alapító tulajdonosa és ügyvezetője. Web 2.0-s szakmai műhelyként számos internetes médium szolgáltatását készítette, például: Népszabadság Blog (NOL), Magyar Reklámszövetség reklámkonferenciája, HVG Golden Blog. Korábban a TEXTlab Kft. vezetőjeként szövegbányászati technológiát szállított nagyvállalatok számára. Előzőleg a TELNET Magyarország Rt. produkciós igazgatójaként (2001-02) a Stop! portál szerkesztőségét és tartalmát irányította. Televíziós producerként (1996-2002) a vezetése alatt több száz ismeretterjesztő tévéműsor készült: a Delta (MTV) és a Jövőnéző (TV3) sorozatcímek alatt. Dolgozott még belpolitikai újságíróként a Magyar Távirati Irodánál (1995-96). Egyetemi tanulmányait a JATE médiaszakon végezte el 2002-ben.
Miskolczy Csaba (Prospero) Ügyvezető igazgató

Neo Interactive
Közgazdasági diplomával, 3 év pénzügyi szakmai múlttal és egy rövid dél-amerikai kitérővel érkezik az online reklámszakmába 2000-ben. 2002-ben tulajdonostársával megalapítja a Neo Interactive digitális reklámügynökséget, ahol azóta is ügyvezető igazgatói feladatkört tölt be. 2003-ban felkérik a budapesti OgilvyInteractive divízió elindítására, 2005-től pedig alapító társtulajdonosként egy évig a Laboratory reklámügynökséget erősíti. A neo szakmai szerepvállalásának céljával olyan projektek ötletgazdája, mint pl. a Médiapédia.hu, a Digitális Média Tények Könyve, az Internetgalaxis.com vagy a Reklámporta.hu. 2008-tól társalapítóként és társszervezőként vesz részt a DigitalFestival létrehozásában.
Soós Gergely Ügyvezető igazgató

Coca-Cola Magyarország
A Coca-Cola Magyarország médiaigazgatója zökkenőmentes karriert tudhat a háta mögött. A Közgazdaságtudományi Egyetemen vezetés-szervezés szakirányon végzett, innen egyenes út vezetett a Coca-Cola-hoz, ahol 2001 óta média területen dolgozik. Az elmúlt évek során egyedülálló tapasztalatra tett szert a vállalati online és offline médiakommunikáció terén, jelenleg három ország, Csehország, Magyarország és Szlovákia média megjelenéseit irányítja.
Spielmann Katalin Médiaigazgató

Sanoma Budapest
Karrierjét marketing területen kezdte és folyamatosan specializálódott az online kommunikáció és elektronikus média területeire. A T-Online-nál eltöltött 5 évet követően (online kommunikáció és értékesítés, webes szolgáltatások, T-Online.hu, G-Portál, Videa, Freemail) 2006 végén csatlakozott a Sanoma Budapest Újmédia-divíziójához mint lapigazgató. Meglévő termékek irányítása mellett (jelenleg Startlap, Profession, Citromail, StoryOnline, TV24, Cosmopolitan) üzletfejlesztésben és nemzetközi együttműködések kialakításában is részt vesz.
Szávuly Krisztián Internet lapigazgató

Iko New Media
Közgazdász. 1993-ban került kapcsolatba a média világával, részt vett a Postabank Sajtó Holding felépítésében és irányításában, ahol 36 különböző kiadvánnyal és egy budapesti rádióval dolgozott. Később internetes területre igazolt, az online médiatervezéssel és -vásárlással foglalkozó OTL (On The Line Kft) ügyvezető igazgatójaként tevékenykedett. 2003-tól a Magyar Televízió Rt. kereskedelmi igazgatóságát irányította, majd 2004-ben az IKO MEDIA GROUP-hoz és az IKO Telekom Media Holdinghoz csatlakozott.
Vidus Ildikó Ügyvezető igazgató
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM