MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Vatera - kalapács alatt minden egyes reklámforint: leütés csak bevétel termelésnél!

2009-02-27 
A tavalyi év legnagyobb online akvizíciós szenzációja a Vatera megvásárlása volt. A befektető a dél-afrikai Naspers csoport leányvállalata, a MIH Internet Europe, aki – mivel 2008-ban a lengyel Allegro.pl csoportot is felvásárolta – egyúttal a másik hazai aukciós portál, a TeszVesz tulajdonosa is.
A Vatera egymillió fölötti havi látogatószámát tekintve az egyik legnézettebb hazai weboldal. A nézettség és az aukciós forgalom folyamatos növelésére a cég különböző innovatív marketingkommunikációs technológiákat használ, ahol minden befektetett reklámforint eredményét megmérik.
Erről szól Gerő Viktor ügyvezető előadása, akinek vezetésével a Vatera 2006-ban, majd 2007-ben is elnyerte a hazai szakmai zsűri valamint az internet használók által megszavazott „Az év internetes kereskedője” díjat. Emellett a hazai cégek közül egyetlenként – az EMEA (Európa, Közel-kelet, Afrika) zónában - 2007-ben és 2008-ban döntős lett a Red Herring nemzetközi IT szaklap versenyében.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM