MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

Virtual sex sells? – Az OrgazmusSzerviz.hu alapítója előadásában

2009-02-27 
A social network-ökben zajló új típusú kommunikációhoz a márkáknak érteniük kell az online közösségi hálókban lévő embereket, az őket mozgató ösztönöket vagy motíváló tényezőket. Az internet eleve a legintimebb média, ahol a szex az egyik fő belépési ok. A közösségi oldalakon a részvétel fő szempontja az ismerkedés/kapcsolattartás, ami mögött megintcsak a szex lapul legtöbbször. A marketingesek előtt álló kihívás tehát, hogy hogyan használhatják és generálhatják a „nemek együttműködését” a saját céljaik érdekében.
Ehhez ad muníciót Dr. Tóth Emese, orvos-szexológus előadása, aki az EOS INSTITUTE Oktató Központ OrgazmusSzerviz.hu szolgáltatásának kitalálója és vezetője.
widget
A widget angol nyelvű szóösszevonás, tagjai: window (ablak) és gadget (kb. kütyü). Az egyes digitális felületeken (pl. programok, alkalmazások kezelőfelületein, website-ok felhasználói és adminisztrációs kezelőfelületein stb.) megjelenő kisebb, kompakt funkcionális elemek (pl. nyomógomb, checkbox, hírgyűjtő ablak stb.) gyűjtőneve. Célja, hogy elérést biztosítson valamilyen webes szolgáltatáshoz, tartalomhoz.
további részletek »
brandcasting
A brandcasting egyfajta digitális „műsorszórás”, amelyben a márkatulajdonos pénzért a célcsoport számára releváns, használatot segítő, tájékoztató, szórakoztató videókat készíttet. Ennek a technológiának az úttörője a Microsoft volt az Egyesült Államokban, a HowTo.tv pedig az Egyesült Királyságban.
további részletek »
new media
"A klasszikus hirdetési formákon túl megjelenő, elsősorban új technológiák segítségével megnyíló kommunikációs csatornák. Nemcsak a technikai újításokra kell gondolnunk (mint páldául az SMS-ra, amely révén ma már milliós tömegek kommunikálnak), hanem a hétköznapi élet minden területén felbukkanó ""felületekre"": a plázákra, a szórakozóhelyekre, a tömeges rendezvényekre."
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM