TÁMOGATÓK
A tavalyi cannes-i Grand Prix díjas HBO Voyeur kampány a Big Spaceship előadásában
2009-03-04
Egyre elterjedtebb, hogy a reklámügynökségek az új, digitális megoldások használatának érdekében olyan specialista partnerekkel veszik fel a kapcsolatot, akiknek újszerű, innovatív tudását felhasználva egyedi ötleteket integrálhatnak a kampányba. Így tett a BBDO is az HBO Voyeur kampánya kapcsán, amikor is a digitális tartalmakkal foglalkozó Big Spaceship céget kérte fel az együttműködésre. Sikerüket bizonyítja a Cannesban szerzett 2 Grand Prix díj, a Clio elismerései és számtalan első helyezés is. Most a DigitalFestival-on is bemutatják munkájukat!
A kampány legérdekesebb része egy new york-i ház falára vetített rövidfilm, ami 8 lakást mutat úgy, mintha a fal hiányozna. Mindennapi történetek, az életről, a halálról, aminek a néző/járókelő akaratlanul is részese lesz, kukkolóként. Ez az innovatív megoldás az integrált kampány kategóriában is nyert CLIO díjat, hiszen kapcsolódott hozzá egy mikrosite, kisfilmek, és a karekterek önálló életre keltek az interneten is.
A digitális tartalmak és a digitális újítások, valamint ezek szokatlan elhelyezése egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a mai reklámzajban valamivel meg kell ragadni a célközönség figyelmét, ami a hagyományos eszközökkel egyre nehezebben érhető el. Ez a trend a reklámügynökségeket is újabb és újabb területek felfedezésére készteti, vagy további kooperációra speciális cégekkel.
A digitális tartalmak és a digitális újítások, valamint ezek szokatlan elhelyezése egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a mai reklámzajban valamivel meg kell ragadni a célközönség figyelmét, ami a hagyományos eszközökkel egyre nehezebben érhető el. Ez a trend a reklámügynökségeket is újabb és újabb területek felfedezésére készteti, vagy további kooperációra speciális cégekkel.
keresőoptimalizálás
A SEO a Search Engine Optimisation (Optimization - amerikai angol) rövidítése, magyarul keresőoptimalizálást jelent. A SEO segítségével nagymértékben növelhetjük annak az esélyét, hogy a SEO szempontoknak jól megfelelő oldalt a különféle keresők a találati lista élbolyában jelenítik meg. A keresési eredményekből a felhasználók nagyobb eséllyel kattintanak a lista élén szereplő linkekre. további részletek » |
online marketing
Az online marketing, más néven internet(es) marketing, az e-marketing egy fajtája. Az Internet létrejöttének korai éveiben (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig, sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tiszta, átlátható módszertan létezik, amit a marketing szakemberek nagy hatékonysággal használhatnak fel online marketing programok kivitelezésére. további részletek » |
web banner
A web banner, bannerreklám vagy egyszerűen csak banner a World Wide Web-en alkalmazott hirdetési forma, az online marketing egyik eszköze. Nevének eredete az angol banner - azaz lobogó, zászló - szó. A reklámozás területén először az offline hirdetési formák között találkozhattunk bannerekkel, innen vették át a web banner kifejezést, ugyanis a legelső internetes hirdetési formák ilyen szalaghirdetések voltak. további részletek » |