MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KIEMELT MÉDIATÁMOGATÓ
SZAKMAI PARTNER

A tavalyi cannes-i Grand Prix díjas HBO Voyeur kampány a Big Spaceship előadásában

2009-03-04 
Egyre elterjedtebb, hogy a reklámügynökségek az új, digitális megoldások használatának érdekében olyan specialista partnerekkel veszik fel a kapcsolatot, akiknek újszerű, innovatív tudását felhasználva egyedi ötleteket integrálhatnak a kampányba. Így tett a BBDO is az HBO Voyeur kampánya kapcsán, amikor is a digitális tartalmakkal foglalkozó Big Spaceship céget kérte fel az együttműködésre. Sikerüket bizonyítja a Cannesban szerzett 2 Grand Prix díj, a Clio elismerései és számtalan első helyezés is. Most a DigitalFestival-on is bemutatják munkájukat!
A kampány legérdekesebb része egy new york-i ház falára vetített rövidfilm, ami 8 lakást mutat úgy, mintha a fal hiányozna. Mindennapi történetek, az életről, a halálról, aminek a néző/járókelő akaratlanul is részese lesz, kukkolóként. Ez az innovatív megoldás az integrált kampány kategóriában is nyert CLIO díjat, hiszen kapcsolódott hozzá egy mikrosite, kisfilmek, és a karekterek önálló életre keltek az interneten is.
A digitális tartalmak és a digitális újítások, valamint ezek szokatlan elhelyezése egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a mai reklámzajban valamivel meg kell ragadni a célközönség figyelmét, ami a hagyományos eszközökkel egyre nehezebben érhető el. Ez a trend a reklámügynökségeket is újabb és újabb területek felfedezésére készteti, vagy további kooperációra speciális cégekkel.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM