TÁMOGATÓK
pay-per-post
A pay-per-click (avagy cost-per-click) kifejezésből alkotott szókapcsolat jelentése egy blogbejegyzés, azaz post kereskedelmi célú díjazása. A kezdeményezés az Egyesült Államokból indult a payperpost.com site-on 2006 nyarán. A márkák ebben az esetben fizetnek a bloggereknek, ha róluk szóló (általában pozitív tartalmú) bejegyzéseket írnak. további részletek » |
mobilinternet
Az internetes tartalmak megjelenítése erre alkalmas mobil eszközökön és szélessávú továbbítási technológiák segítségével. Bár a technológia alkalmazói egyelőre kompatibilitási problémákkal küzdenek, a W3C Mobil Web Kezdeményezése arra törekszik, hogy a legjobb megoldások (Best Practises) terjesztésével és az ún. mobileOK szoftver fejlesztésével, amely az adott tartalom mobil webes alkalmazhatóságát ellenőrzi. további részletek » |
blog
A blog időponttal ellátott bejegyzéseket tárol egy nyilvános weboldalon (illetve magát ezt a weboldalt is szokás weblognak nevezni). A bejegyzések leggyakrabban - de nem szükségszerűen - fordított időrendi sorrendben vannak. Műfaját tekintve lehet énblog, szakmai blog, tematikus blog, videó blog, fotós blog, mikroblog, stb. A blogger maga dönti el, hogy blogja nyilvános-e, vagy csak meghatározott személyknek szól. további részletek » |